Sometimes

2012-05-09 @ 07:49:12
Var hemma från skolan igår då jag int kände mig helt hundra på morgonen men ångrade mitt val efter lunch. Blir så himla rastlös av att bara vara hemma! Åkte sedan på kvällen ut till stallet med Andrea och Alice så de tog lite foton när jag red. Får se om någon är visningsbar här. ;)
Idag ser dagen inte särskillt spännande ut. har lovat att vara barnvakt till mina syskon och ska då passa på att plugga. Springen antagligen en runda sedan på kvällen. Förövrigt är klockan kvart i åtta och jag är redan helt klar för att cykla till skolan. Tror det var en evighet sedan detta hände senast. Haha! Hoppas ni får en trevlig onsdag! Solen skiner här på Öland i alla fall!
Vilken söt bild på en sjukling från igår!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0