Söt

2012-05-25 @ 23:04:41
varje gång du gör något dumt blir jag så sur på dig
blir så låg försök att förstå mig
kan du inte hellre va en musikkamrat?
Ta det lugnt det blir säkert bra snart
ingenting blir bättre när
när du behandlar mig såhär
det är så ruttet gjort så stick och göm dig fort
du borde gömma dig
det är så ruttet gjort att vara dum mot mig
det är så ruttet gjort så stick och göm dig fort du borde ångra dig
det är så ruttet gjort att vara dum mot mig
du skulle bara veta hur ledsen jag blir när du gör sådär  mot mig, jag är din vän vet du
det är ganska konstigt att gå runt och spela tuff men vi vet det är en bluff
plocka fram din mjukastil när någon vill att du ska slå
bara le mot dom och gå
ingentign blir bättre när
när du behandlar mig såhär
det är ruttet gjort så stick och göm dig fort
du borde ångra dig
det är så ruttet gjort att vara dum mot mig

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0