the list

2012-05-21 @ 16:47:35
Du heter: Amelia Filippa Degerman.
Smeknamn: Det ena, andra och allt däremellan. 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Beroende på varför jag är ledsen.
Beroende av: Twitter.
Vad tror folk om dig? Haha, jadu. Beror nog på vem man frågar! Men har fått höra att jag inte är som man först tror, i possitiv ton. :) Vad tror du om mig?
Vad får du oftast komplimanger för? Det är väldigt blandat!
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, stå för sina åsikter och inte sluta kämpa när det blir svårt.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, allting är ju ofta så roligt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"okay"
Var bor du?
Borgholm som ligger på Öland, för er som inte vet om denna lilla stad.
Trivs du där?
Ibland.
Har du haft sex idag:
Nej.
Hur svarar du i mobilen:
Beroende på vems namn som står på displayen.
Vem ringde du senast?:
Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att jag skulle höra av mig sedan.
Antal timmar sömn inatt:
Sju.
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
HAHAH! Nä..
Hur känner du dig nu:
Tom.
Vanligaste färg på dina kläder:
Det är verkligen jätte blandat!
Vad tycker du om fötter:
Fy!
Vad saknar du:
Gårdagens humör.
Hade du en bra kväll igår:
Var himla trött, men somnade lycklig!
Favorit dryck på morgonen:
Juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
För sent.
Är du blyg?:
Nej, det kan jag nog inte säga.
Sysslar du med någon idrott:
ja, världens bästa<3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja, egentligen inte. Inte kärlek-kärlek, lixom.
Har du spytt offentligt:
Ja, flygplans landningar </3
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Kissa stående!
Är du nöjd med ditt liv:
Ja.
Är du bortskämd:
Svårt att säga. Beroe på hur man menar med bortskämd.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
JAA! Kanske inte flest, men bäst<3
Vad är det finaste du fått?:
Kärlek! Mellan familj, vänner och pojkvän.
En speciell dag du minns:
27/9 ♥♥♥
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma.
När grät du senast:
Någon gång förra veckan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara och slösa.
Vill du gifta dig:
Ja, men bara med den rätta.
Vill du ha barn:
Ja, det vill jag. Tre stycken.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja det har jag.
Biter du på naglarna:
I en del situationer. Eller om jag stör mig på hur lång den är.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0