this is the way i'm born

2012-05-29 @ 20:09:25
Hej! :D Hade dressyrträning idag och det gick kalasbra, riktigt nöjd! Lycklig som tusan. Vet ni att denna hoppryttare älskar dressyr? Mamma har varit jättenoga med att om jag hopptränar måste jag variera med dressyrträning för tränare också. Det var rätt trist när jag var yngre, haha.. Men när det började lossna för mig och Julia var det en hel omvändning. Vi lärde oss allting tillsammans och hon kunde verkligen ingenting när vi började. Efter år efter år av träning stck vi ut på vår första dressyrtävling, endast för att det var en kombitävling, och blir tvåa! Sedan tävlade vi ett par gången och kom alltid placerad. Väcktes ett stort intresse och jag glömmer aldrig i Braås när jag rider in på min b-ponny russ, något tjock om magen, i hoppsadel och vinner över alla eleganta c-ponnysar. Haha, den känslan ♥
När vi sedan tog hem Potion så fick vi höra att "han kan inte gå dressyr." Se på oss nu! Visst, vi är inget dunderfint dressyrekipage men har kommit en lång bit på vägen. Tänker varje dag att jag vill ha en dressyrponny att rida.
Har drömmen stående i boxen brevid Potion, tyvärr blev han skadad och i samband med det triangelmärkt. Innan det har han gått med ägarna till stallets dotter fälttävlan SM!
Alldeles strax kommer det dyka upp någonting en del av er väntat på.. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0