Life

2012-05-28 @ 16:56:05
Har haft asgoa skoldagen med endast en "riktig" lektion. Dessutom har det varit skitvarmt, verkligen SKITvarmt. Haha! Snackade med Matilda och Andrea i väntan på Matildas buss. Det var ingen lång stund men ändå skönt att få gå igenom det ena och andra. :)
Gick, efter det, iväg en runda med Hugo för att snacka och få ett bra avslut. Känns väldigt bra då vårat förhållande var väldigt upp-och-ner, vilket det egentligen har varit sedan tvåtusentolv startade om man tänker efter.. Mestadels bra men vi har haft våra dalor och de har nu blivit för många och för djupa. Så, ett avslut var på sin plats. Olikheter är bra men det finns en gräns där det blir för olikt och.. Ja, vi hamnade där.
.
Kvällens planer är träning för Bella med Potion och sedan ut en runda med Isac. Det var ett tag sedan så våran jogging-runda lär antagligen sluta med en gåochpratarunda. Gud vad jag pratar med alla?! Haha!
Ska bara slänga i mig lite mat innan jag åker ut till stallet.
Blir ingen vacker cam-bild och någonting annat har jag tyvärr inte att bjuda på. Då det lilla smink jag hade imorse kletats ut pågrund av värmen så ser jag ut som ett spöke. Och gjort heeela dagen!

Som Isabella skrev i sin bok "I helgen kommer jag inte få vakna upp med dig, jag kommer inte längre vila där på ditt bröst och känna ditt hjärta dunka. Som dunkar för dig. Jag kommer inte känna dina läppar pressas mot mina, inte känna dina händer över min kropp. Din värme som sprider sig och får mig att känna mig lycklig, trygg."
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0