Under kläderna blottas hud

2012-05-23 @ 22:27:32
Potion har vaccineras och har därför vila ett par dagar. Så passar på att umgås med mina nära och kära! Idag bestämde vi oss för att ta en cykelrunda ner till havet för att bada. Som den badkruka jag är kände jag knappt på det iskalla blå, utan valde att sitta i solen och kolla på medans Ida, Becca och Kalle sprang runt i vattnet.
Efter någon timmes stund i solen hoppade fyra stycken upp på två cyklar och trampade mot pizzerian i Lundegård. När vi väl var framme efter mycket kämpande, inte jag förstås som fick platsen på den ena pakethållaren, möttes vi av en stängd resturang. Var bara att hoppa upp på cyklarna igen, hungriga och trötta som få, och trampa mot Borgholm där vi slutade vid pizzaplaneten. Inte som Lundegårds men det var i alla fall pizza! :)
.
Nu har jag återigen fått tillbaka min röda nyans i håret, har fått i mig en kopp te och ska lägga mig tillsammans med en bra film!
Måste bara berätta att jag är stolt över min otroligt starka mamma, det finns då inte någon som henne <3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0