Visste ni att...

2012-05-13 @ 11:59:21
... Jag kan inte klä på mig rena kläder utan att duscha.
... Jag har sjuka tvångstankar. Kommer inte på något bra exempel nu men som att sätta handen på plattan när den är varm och se hur länge jag klarar att hålla kvar den, såklart räknar jag och ska hela tiden hålla längre än vad jag lyckades med innan.
... Jag är sjukt anti tobak. HATAR när folk röker i min närhet och speciellt när någon röker i närheten av min häst. Okej om man skadar dig själv pågrund av rökning- det är dens val men inte ska jag bli straffad av passiv rökning! Och snuslukt... Jag blir illamående och får huvudvärk.
... Jag har fått en väldig svacka i mitt självförtroende angående mitt utseende. Känner mig ful nästan varje dag och vet inte vad det beror på. Men det kommer vi förbi! Utan dalar finns inga toppar.
... Jag är väldigt beroende av min mamma. Då snackar vi väldigt.. Haha!
Past, present and future- all for one ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0