Höstlov<3

2012-11-04 @ 22:41:37

Sista höstlovet innan gymnasiet, tanken skrämmer mig lite. Ha iallafall haft världens bästa!
I fredags var jag på bio med hela min klass. James Bond- skyfall! Min klass är helt underbar, alla kan vara med alla och vi är så himla bra tillsammans! Våra mentorer var också med. Men åh vad jag kommer sakna oss allihopa!!
I lördags var Alice och Ida hos mig. Båda sov sedan här.
Söndag morgon kom Matilda. Jag, Matilda och Alice var senare på luciaövning. När jag och Matilda sedan kom hem till mig igen var Clara här. Vi tre lagade mat och mös.
I måndags tog jag och Clara tåget till Växjö och stannade där tills onsdag. Gick på stan, bio - paranormal activity 4 (sjukt läskig!!), fikade, träffade gammal barndoms kompis, kvällspromenader och bara hade det allmänt bäst. Sov ju hos mormor och det var underbart att träffa henne igen. Mia, Magnus och Ella också förstås <3
Efter att ha åkt tåg från Växjö till Kalmar åkte vi till färjestaden för lite festligheter. Åkte hem senare på torsdagen, jag och Clara. Sov hela torsdags eftermiddagen och hade sedan pretty little liars maraton med mig själv. Idag såg jag det sista avsnittet och kommer aldrig klara mig tills förutsättningen kommer i januari!! /Cry
Var barn/hundvakt fredags och i lördags tog jag det bara lugnt. Myste med mamma, drack årets första glas glögg i sällskap av pepparkakor och mamma såklart. Mamma är verkligen den bästa jag vet.
Idag har jag varit på luciaövning och sedan följe Matilda och Alice med mig hem. Nu sitter jag i en del av sängen och Matilda andra. Hon sover hos mig inatt och imorgon är det skola. Inte för att jag tackar nej till en veckas lov till känns det ändå bra. Detta lov har varit så himla bra! Jag är så himla glad just nu!!
Nu får ni en hel del bilder som förlåt för mitt dåliga bloggande, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0