Jag låter bloggen tina bort

2012-11-24 @ 14:17:00
Hej! Då var jag tillbaka, mycket hänt sedan sist. Eller? 
Igår var jag inne i Kalmar och spelade lasergame med ett par kompisar. Otroligt himla roligt var det och jag hoppas det lär göras om snart igen, även fast vi i mitt lag blev utklassade. Efteråt satte vi oss på ett hamburgeställe för att köpa dricka och pommes för en del. Sedan hoppade vi på bussen vid 23.10 för att åka tillbaka till Öland och jag somnade ganska direkt när jag och mamma satt på film väl hemma igen.
 
Inatt sov jag i hela 12 timmar, haha. Har nog tagit igen hela månadens dåliga sömn! Just nu funderar jag på att sätta mig och skriva på min krönika som vi ska skriva i svenskan, kan dock verkligen inte komma på något ämne.. Tanken är att senare gå ner till gymmet men får se då jag inte känner mig helt pigg. Senare på kvällen vet jag inte vad som händer men blir nog hemma då jag vill passa på när mamma är hemma. 
 
Julia, vad roligt att du kollade in igen! :) Har inte ork att skriva ner den historian, dessutom så skäms jag över den och han är inte den enda nära jag förlorade då. Tack för förståelse! 
 
Life goes on, bye
 
Kommentarer
Postat av: Julia

Absolut. Full förståelse, tycker det är tråkigt att det blev som det blev. Har stött på dig mycket ute på banorna och måste säga att ni var ett riktigt fint team. Sköt om dig! kram

2012-11-27 @ 19:42:21

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0