Luckiest girl

2012-11-25 @ 14:02:39
Denna söndag ser ut att bli en bra. Igår var jag, mamma och mina två yngsta syskon ute och åt. Blev besvikna men tar lärdom att inte gå dit igen. Sedan kom vi hem och satte igång med att julpynta, värma glöggen vi köpt tidigare och fikade. Mitt i allt kom min äldsta lillebror hem från att ha hälsat på i Växjö. Efter en stund gick jag in på mitt rum för att få skriva av mig en hel del, bockade av ett par saker från min lista på saker jag borde göra för att göra rätt, skickade iväg ett par sms och satte sedan igång The lycky one. Trodde jag skulle gråta mer efter vad jag hört om den, men bra var den. Otroligt bra faktiskt. (<- Alice, hoppas du hör mig säga faktiskt.)
 
Ska snart gå bort till badhuset med Matilda för att simma, skönt!! Sedan antar jag att hon följer med mig hem och senare går vi till luciaövningen. 
Trevlig Söndag på er! Haha abooo vad ful bild, ännu fulare att den hamnade snett.. jaja, det är jag iallafall! Haha  
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0