The list

2012-11-16 @ 19:41:47

1: Namn? Amelia 
2: Stjärntecken? Stenbock
3: 3 Rädslor? Myror, att misslyckas i mitt liv ovh att bli lämnad ensam
4: 3 saker du älskar? Mina vänner, familj och julen, hehe
5: 4 avtändande saker? Hm, jadu
6: Lärt dig ett nytt språk? Ehm, under hela min livstid? Engelska och Spanska typ
7: Bästa vän? Mina bästa* är mina tjejer
8: Din sexuella läggning? Som det ser ut just nu -hetro
9: Din första dejt? Vet inte, vad räknas som dejt?
10: Hur lång är du? Någonting på 160 cm
11: Vad saknar du just nu? Potion, varje dag och hela tiden
12: Vilken tid föddes du? Vet inte
13: Favorit färg? Beror på vad det handlar om, men älskar ljusblått! 
14: Är du kär i någon? Nej
15: Favorit citat? åh, dom är så otroligt många
16: Favorit plats? STALLET!
17: Favorit mat? Inbakad fläskfile slår det mesta faktiskt..
18: Använder du ironi? Ja
19: Vad lyssnar du på just nu? I'd rather be with you - Joshua Radin
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Hur den är tror jag. Hur det ser på saker och hur den tar på saker, haha, svårt att förklara. Vad den utstålar helt enkelt
21: Skostorlek? 37
22: Ögonfärg? Beror på ljuset osv. Kan uppfattas som gröna, gråa och blåa
23: Hårfärg? Blond
24: Favoritfärg på kläder? också svårt att säga. Ridkläder var helt klart marin
25: Busringt? Haha, jodå
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Gula trosor
27: Meningen bakom ditt smeknamn? Finns ingen speciell mening och har inget speciellt. Just nu är det väl Melle, vilket kommer från Amelia 
28: Favoritfilm? Kollar mest serier just nu. Pll & Vampire Diaries 
29: Hur känner du dig just nu? Lätt irriterad, trött men tankspridd 
30: Någon du älskar? Challe
31: Din relationsstatus? Singel
32: Din relation med dina föräldrar? Mamma är min stora idol och jag älskar henne högt 
33: Favorit högtid? Jul<3
34: Tatueringar/piercingar du har? Inget
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Någonting betydelsefullt på handleden eller på "skinnet" som håller tummen ihop med resten av handen.
37: Hatar du och ditt ex varandra? Haha, nej. Jag hatar iallafall inte honom
38: Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms? ja, det får jag. Men inte varje dag
39: Har du någonsin kysst personen du senast smsade? Haha, nej. tack gud för det
40: När höll du senaste handen med någon? Idag
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? vaknar typ tjugo minuter innan skolan börjar. Brukar bara klä på mig och gå 
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej
43: Vart är du just nu? I köket
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Beror på vilka som är i närheten
45: Har du varit på ett bröllop? Tror tyvärr inte det
46: Bor du med dina föräldrar? Mamma
47: Längtar du till något? Födelsedagsfest, lucia, jul och nyår
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja
49: Har du varit underviktig? Kanske, men det var ett tag sedan såfall. Haha...
50: När kramade du någon senast? Ett par timmar sedan
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Hade nog varken brytt mig eller reagerat
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Säkert
53: Något du inte gillar med idag? Att jag inte kunde en uppgift på kemiprovet
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Jag vet faktiskt inte. Hade inte kunnat välja.. Min första tanke var att ta med mig Clara och träffat Justin, haha
55: Vad tänker du på mest? Tänker mycket på gymnasievalen..
56: Din konstigaste talang? Känner på mig saker väldigt lätt, kan vara skrämmande ibland faktiskt
57: Har du några konstiga fobier? Segt kött, FYFAN
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Både
59: Vilken var din senaste lögn? Hehe
60: Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? Ringa
61: Tror du på spöken? Ibland
62: Tror du på magi? Nja
63: Tror du på lycka? Ja, klart jag gör
64: Hur är vädret just nu? Mörkt!!!
65: Vilken var den senaste boken du läste? Tid att dö
66: Gillar du lukten av bensin? Nej, men målafärg<3
67: Har du några smeknamn? En hel del
68: Senaste skadan? Vet inte
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Båda
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja, det är det
72: Favorit djur? Häst, finaste bästa!
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Kollade Vampire D
74: Vad tror du satans efternamn är? va? haha
75: Vilken sång gör dig mest ledsen när du hör den? Beror på
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Åh jag vet faktiskt inte.. Få mig att känna mig speciell går ofta hem
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? "Yodo" haha nej jag vet inte
78: Har du varit olyckligt kär? Ja
79: Ditt favorit ord? Haha jag vet inte faktiskt 
80: En bra blogg du följer? Lovisa Munters, läser knappt bloggar längre
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? jag vet inte, men fy vad tufft
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej inte fängelse
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? På mig och Clara
84: Har du haft sex? Ja
85: Har du köpt kondomer? Nej
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Tyvärr, men fick bort det fort igen
87: Kysst en kille? Ja
88: Kysst en tjej? Ja
89: Kysst någon i regnet? Yes
90: Haft ett jobb? Sommarjobb, ja
91: Lämnat huset utan plånbok? ehm, ja
92: Mobbat någon på internet? Hoppas jag inte
93: Haft sex offentligt? Nej
94: Rökt? Ja
95: Druckit alkohol? Ja
96: Är du vegetarian/vegan? Nej
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Ja
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Säkert någongång
99: Varit utomlands? Ja!!
100: Fått ditt hjärta krossat? Ja

Saknar mitt rosa

 

Kommentarer
Postat av: Julia

följde din blogg sjukt mycket innan men på något sätt tittade jag inte mig in här längre. För några dagar sedan gjorde jag det igen och insåg att du inte har Potion kvar längre? förstår inte? Skulle du vilja göra ett inlägg om vad som hände mellan dig och Potion och var han är nu? Gör det endast om du själv vill det.
Ha det bra! kram

2012-11-21 @ 22:38:23

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0