Gymnasiet

2012-10-04 @ 00:18:26
Okej, det blev ingen sömn för mig.. Istället hamnade jag här framför datorn och kollade olika gymnasier, program och inriktningar. Jag har sådan sjuk ångest att inte komma in på det jag vill. Jag skulle kunna bryta ihop av bara tanken och veta att man inte kan göra någonting åt det och att det är försent för förändring. Haha åh!!! :(
Just nu sitter jag med tanken att jag imorgon ska gå och prata med skolans SYV, studie och yrkesvägledare, om att boka tid för att kolla på en skola en bit bort. Då det ligger utanför Kalmarlän så behöver jag prata med henne så kommer hon ordna det till mig. Hur det blir vet jag inte, kommer få tänka så himla mycket. Men känner ändå att just nu har jag inte så mycket att flytta ifrån då jag som ni vet inte har Potion. Alltså skulle nu inte en flytt vara helt omöjligt för mig. Men är ändå otroligt osäker men ett besök kan inte skada. Lär göra ett hundratals fler besök innan jag kan bestämma mig. Gud vilken ångest jag får av tanken på gymnasieval, jag som var så hima säker på vad jag skulle välja..
Jag måste bli nöjd. Jag måste klara det. Det måste bli bra. Tänk om jag misslyckas? Tänk om jag ångrar mig? Tänk om jag inte klarar det?
Äh, fuck it. Det löser sig. Väl..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0