Hey Anonyma Haters

2012-10-14 @ 19:46:00
Jag vet inte vad som är roligast. Att ni faktiskt gör som jag tänker eller att jag alltid har så otroligt rätt? Jag la en gång upp en bild på en killkompis under rubriken "En av motsatt kön som är snygg" för jag visste att det skulle ge mig besökare. BAM, så var ni en tredjedel så många bara för att ryckten gått om oss två.  Inlägget jag skrev igår var, av min mening, menat som provocerande för en del. För jag vet att jag gjorde misstag under fredagen, för jag vet att folk på grund av det skulle läsa min blogg igår och då visste jag att jag skulle tjäna på att skriva så.  Jag är snäll men jag tycker just nu detta är otroligt roligt. Och just nu så tycker jag bara att det är otroligt roligt att hålla på och driva med dom som inte tycker om mig, då bunten blivit stor. 
Jag kommer aldrig sörja över dessa kommentarer. När jag förlorade Potion lärde jag mig verkligen vad som är värt att lägga energi, känslor och tid på. Just nu lägger jag tid på detta, men varken särskilt mycket energi eller känslor. Dessutom har en vän till mig fått mig förstå meningen med Yolo, och hon stärker mig. Varje dag. Det är egentligen inte mycket till liv att skriva inlägg för att tända eld på en gnista (hehe, hoppas ni fattade den??) men det är banne mig värre att kommentera anonymt för att försöka få mig nertryckt.
Kör en bild och ett citat på det. "If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason"
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0