Hm

2012-10-01 @ 22:56:32

1. Fullständigt namn- Amelia Filippa Degerman

2. Ålder? - 14
3. Vart bor du?
 Borgholm på Öland
4. Bor tillsammans med?
 Mamma, mina bröder, syster, Charlie och Prinz.
5. Färg på ditt hus? Orange tegel? Fulaste
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet för tillfället
7. När är du född?
 25 December 1997
8. Klass? -
 9D
9. Vilket år tar du studenten? - 2016 
10. Något jobb? - Ölandsglass, sommartid
11. När gick du upp i morse? – Halv åtta.
12. När ska du sova? - När jag blivit tillräckligt trött så jag somnar fort.
13. Duschat idag? Ja.
14. Kramat någon idag?- ja

15. Pussat någon idag? -
 Nope
16. Vad har du ätit idag? - Haha, den informationen hålelr jag för mig själv.
17. Dagens klädsel? – svarta byxor, vit lurvig tröja.
18. Dagens smink? - Det vanliga.
19. Dagens sötnos? - Hunden jag tig hand om.

20. Dagens roligaste? - Vet inte.
21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst?- Ehm, har inte räknat..
23. Vem kramade du senast? -  Frida.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? har inte gett så många chansen ;)
27. Har du pojk-/flickvän? -
 Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Frida.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Clara
31. Film? - Ligg med mig, I think? Om vi snackar om senaste..?

32. Låt? -
 Trying to recall, om det fortfarande handlar om senaste?
33. Mat? - Köttfärsås jag gjorde själv med pasta.
34. Dryck? - Saft.
35. Färg? - Jaha.. favorit kanske? Åh, förvirrande!!! :( Ljusblå

37. Stad? -
 Göteborg
38. Land? - Thailand<3
39. Ämne i skolan? - Svenska tror jag!
40. Människa? - Mamma

senaste:


41. Personen du tänkte på? -
Edvin för att jag precis svarade på honom :)
43. Gången du spydde? – Lördags.
44. Gången du grät? - Någon timma sedan, gråter rätt ofta nu förtiden. 
45. Pizzan du åt? - Lördags.
46. Gången du var i Göteborg? - Halvår sedan?
47. Gången du var i Stockholm? - Oj, det var ett tag sedan.
48. Gången du var full? - Alltid full på livet.
49. Gången du var hög? Alltid hög på livet.

50. Gången du var kåt? -
 Haha, ojdå

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på.
52. Hund eller katt? - Åh så gosiga båda två.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -Se svar på 51.
54. Tvspel eller datorspel? – Tv.
55. Singel eller upptagen?  Just nu -singel.
56. Hångla eller ha sex? - hångla
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad oftast, men kan vara rätt kul att ragga
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa/gröna
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger 
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Svårt att säga!
68. Älska eller älskas? - BÅDA!!
69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - åh dom vet så väl själva ♥
71. Personer du hatar? - 2
72. Gånger du varit full? - Haha
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 3 av motsatt kön, hehehhehe, låt mig dö
74. Glassar du ätit på en dag? - Ojdå
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Vet inte.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Det man inte minns har inte hänt ;)
77. Gånger du varit hög? -Ett seriöst svar- aldrig :) vilka rykten som än går
78. Personer du saknar just nu? –
 1
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett fåtal

vem:

80. Vill du kyssa nu? - Pass. Men hade ju inte tvekat på någon av dessa


81. Ska du träffa imorgon? - Ska till skolan så lär bli en hel del.
82. Sjöng du senast för? - Mig och Charlie
83. Hade du senast en msn-konversation med?
 haha, det var ett tag sedan!
84. Spelade du tvspel med senast? -
 hm..
85. Vill du ta med på resa nu? - Clara
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ett fåtal.

87. Förtjänar att dö? - Ingen.
88. Är söt? - 


89. Vill du sova jämsides med i natt? - Nu tänker ni att jag ska skriva någonting som gör er nyfikna but no, det finns faktiskt ingen kille jag skulle vilja sova jämsides med inatt.


vad:

90. Gör dig glad? - mina vänner, min familj, bra betyg, god mat, bra musik, fina bilder, vackra texter... mycket helt enkelt :)
91. Gör dig ledsen? -
 Mycket.
92. Vill du helst göra nu? - Ta en resa bak i tiden.
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp tidigt imorgon.
94. Vill du ha nu? - Min livsglädje tillbaka.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  En miljon på kontot.
96. Längtar du till? - Helgen efter den kommande, jul, födelsedag, nyår.
97. Tycker du om dina betyg? - Kan bättre, men borde inte klaga.
98. Ångrar du i ditt liv? -
 Varje gång jag klagat på smågrejer. Varje gång jag lagt min dyrbara tid på människor som inte förtjänat den. Varje gång jag älskat i onödan. Men varför ångra? Det handlar om att lära. 
99. Är det bästa som hänt dig? Har hänt så mycket vackert. Men dagen jag fick hem Potion slår det mesta. 

Samma dag..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0