Mina stjärnor<3

2012-10-22 @ 17:06:24
Idag när jag kom hem hade Charlie (eventuellt råttan också, men troligen obetydligt lite) röjt i hela huset. Dragit ner tre krukor med blommor, dragit runt vitklök och jag vet inte vad i hela lägenheten. Det fanns inte ett rent rum förutom mitt (tur det!!) och vet ni vad? Alice och Ida kommer som hjälp då mamma jobbar tills imorgon. Jag kan verkligen inte förklara hur mycket det betydde. Städade, gick ut med hundarna, diskade osv.. Kanske borde nämna att den lilla hunden kallar jag råttan, för er som inte visste det redan. Så har ingen vanlig råtta.
Lägger så mycket tid på allt negativt här på bloggen, speciellt senaste tiden, så här kommer ett inlägg fullt med kärlek! Kan inte med ord beskriva. Bästaste ni jag ÄLSKAR ER!!
Vilka pinglor jag har, all love to you ♥ Tusentusen tack återigen, ni är värda guld!!
 
Kommentarer
Postat av: Ida & alice

älskade Amelia ❤ klart vi hjälper till!!
bilden var dock inte den vackraste men vi älskar dig ändå! 😘

2012-10-22 @ 17:27:32

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0