Mopedkort

2012-10-08 @ 15:35:12
Idag är första dagen för min moppekurs, är så himla sugen på körkort nunuNU! Tycker verkligen det är otroligt roligt, dessutom användbart när man ska till stallet/vänner/skolan (lat??) eller bara vill köra iväg någonstans. Dessutom ska jag verkligen se till att få det så fort som möjligt efter att jag fyllt då jag inte vill bli sittandes med kortet och aldrig lyckas med proven, uppkörningen eller vad som kan visa sig vara svårt. 
Åh, så himla härligt med moppe nästa sommar. Moped<3333
Hahahha, jag dör av denna bilden!! Osminkade och körandes i sommras. Då vi tog Idas farfars moppe och körde till stranden eller bara ut och åka. Ska bli en riktigt moppegirl, haha, åhgud vad jag snackar :)

 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0