Mysis

2012-10-21 @ 21:08:00

Har precis duschat och smörjt in hela mig, varit ute en sväng med Charlie också. Mumsade på kakan mamma bakade tidigare idag och gjort te. Beck blir det om en kvart. Perfekt söndagskväll. Perfekt avslut på en perfekt helg. Åh, det har varit så mysigt hela helgen. Är sådär gosigt trött, inte slitet trött utan ja, gostrött!!
I fredags var jag på ungdomsgården där vi hade spökkväll. Borgholm är inte så stort utan brukar vara runt ungefär tio personer där en vanlig kväll. I fredags var vi över hela 60 (!!) personer där. Så himla roligt!! Spökhistorier, runda i skogen och avslutade med skräckfilm.
I lördags kom Clara redan vid nio på morgonen. Sov lite, kollade film, åt Scones och vid halv sex (?) åkte vi mot runsten... I duett!! Åh, jag älskar att åka epa♥

Kom fram till nylagad tacos och det väntade en otroligt rolig kväll. Länge sedan jag skrattade och mådde så bra. Alla fem sov hos matilda och åkte idag hem vid ett.
Vid halv fyra var jag och Clara påväg mot e-foto skrattandes. På en kvart fixade jag mig då det bestämdes att jag skulle vara en kandidat till Ölands lucia. De hade fått återbud vilket betydde att de saknade en och plötsligt satt jag där framför en kamera iklädd lucialinne. Hade innan idag inte haft en tanke på att vara med, men tycker nu att detta ska bli jätteroligt!!
Jag mår bra just nu, även fast jag har en otroligt stor saknad av P och hela ridandet.. Känns som att jag aldrig kommer acceptera att han inte är min på grund av all denna skit men jag börjar sakta förstå och leva med det. Jag förstod vad jag hade, men önskar så att jag tagit vara på det bättre ❤
Här kommer iallafall lite bilder från helgen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0