Sjuk jävla fredag

2012-10-14 @ 01:17:45
Hahahah, hahaha, hahaha och hahhahaha... Det där var den bästa förklaringen på min fredag. Så jävla roligt, haha herregud. Ska inte säga mer men det är sjukt vilken makt jag har. Idag har varit en lugn dag. Gymnasiemässa, sova och sedan umgås med fina vänner. Det är otroligt vad killar är enklare att umgås med än tjejer. Kanske för att jag bara har ett fåtal tjejer jag lyckats hålla mig sams med? ;) Haha, shit... Har iallafall nästan bestämt mig för vilken skola, OM det inte är så att jag flyttar. Får spinna vidare på det. Annars är det Stagnelius som gäller. Dock vet jag inte om jag ska gå samhälle eller ekonomi. Om svaret är samhälle ska jag då gå media eller beteende? Aja det löser sig.
Puss godnatt! Alarmet ringer klockan sex imorgon... Eller ja, senare idag. -.- Här har ni två bilder, mer lär komma. Godnatt, just nu är jag STARK. Just sayin'
Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahh och du gjorde min söndag genom att säga att du har makt!

2012-10-14 @ 16:51:00
Postat av: Johanna Grant

media känns lite ovärt faktiskt :(

2012-10-14 @ 19:35:45
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0