Sjuk

2012-10-11 @ 09:58:22

Uppdateringen blev låg ett tag och det var enbart för att jag inte hade någon tid. Ingen tid alls faktiskt.
Igår var det skola från fem över åtta till tjugo över tre. Vid fyra tog jag bussen till Kalmar. Tio i fem var jag i Kalmar. Vid fem började min moppekurs. Tre timmar och tio minuter senare satt jag på bussen hem. Efter en timme sovandes på bussen hoppade jag av utanför mitt hus, gick in, försökte äta men mådde så otroligt dåligt att jag inte kunde så somnade istället. Idag mår jag nästan helt bra men känner fortfarande av huvudvärk.. Detta är nog smällen jag får ta av att jag sovit dåligt hela veckan men ändå hållit på med saker hela tiden.
Nu ligger jag här, försöker piggna till och måste tyvärr plugga. Nu vet ni iallafall, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0