Helgen

2012-09-11 @ 17:36:44
Denna helg har spenderats med Clara uppe i Löttorp. Var och åt hos hennes mormor på lördagen. SÅÅÅ mysigt att man bara vill flytta dit ♥ Ibland kan man inget annat än älska Öland, vilka otroligt fina ställen det finns här! Önskar så mycket att jag hade haft med kameran dit. (Synd att den mesta av vår lilla befolkning här är helt körda)
Vi blev jagade av får, ska berätta om det, åt och bara va där. Världens sötaste kattungar hade hon också!! 
Fårinsidenten, jo I will tell! Det var så att vi skulle gå ner till havet men möttes på vägen dit av får. Först blev de lite rädda men kom sedan fram till oss. Stolta som vi var (jag menar får brukar väl dra direkt?) tog vi en hel del bilder på oss med dom när den ena plötsligt började stångas. Okej, den buffade men stånga låter bättre!! Så det snabbaste vi kunde sprang vi åt hållet hennes mormor bor när vi märker att de springer efter oss. Kommer ett par meter och möts då av nästa flock får som springer mot oss. -Omringade! (Tänk er då också att vi båda spinger i onepice och lösa skor/gummistövlar) Som tur var fanns det ett träd som räddning, där uppe var vi trygga. Kändes  bra, HAHAH! 
När klockan slagit sitt åkte vi tillbaka till Clara och bara hade det underbart hela kvällen. BästaBästa, sjukt vad du är snygg

På söndagen sedan gick vi ut på en promenad i cirkus fyrtiofem minuter. Då planerade vi den kommande helgen och jag fick se den fina delen av löttorp, haha! Lite senare drog vi ut för att ta kort, som ni kan se längre ner i inlägget. Efteråt åkte vi och hämtade pizza, den största jag sett, åt och tog sedan bilder på ett par plagg Clara inte längre vill ha kvar. Hamnade uppe i deras lägenhet och stannade där resten av kvällen. 
Måndag morgon var min första skoldag någonsin som jag åker buss till! Gick väl bra, hahaha! Efter skolan följde Clara med mig hem. Senare gick vi bort till Kron för att lite senare möta Niklas och Simon, när vi sedan skulle följa med Simon bort till hans moppe mötte vi Allen och Marcus. Någon timma senare satt vi hemma i mitt kök och åt macka. Somnade otroligt fort och vaknade för att gå upp till skolan. 
Min myshelg med Clara, min stora kärlek ♥

Fler bilder finns det, kommer säkert upp här någon dag när jag orkar ändra med storleken på alla. Trist det där. Att man måste ändra storleken alltså. Ja, det suger faktiskt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0