Skördefestens tre bruttor

2012-10-01 @ 17:56:00
Här hade jag tjurat ihop totalt. Tänkte stanna hemma och bara vara arg hela kvällen.
Asså tänk att dessa två är mina vänner?? Så jävla fina.
Detta är en såndär bild jag vill ha hängandes på väggen. Blir glad av den, tänker på Clara när hon gör så. Haha åh.

Oj, zoom??

Denna är sååå ful, hahha åh

Blev väldigt fel med ljuset i kameran.

Vet att det är få rosetter som hänger men resten har trillat ner och ligger bakom sängen. Har inte orkat ta tag i det än. :)

HAHHAA, vet inte hur många såhär fula bilder vi har. När jag sitter roch vinkar i bakgrunden.
Det var allt, fan vad dåligt att vi fick så få bilder på alla tre. Inte för att någon dör för det men hade varit roligt. 
Haft en så bra helg. Både Frida och Clara får mig att må bra. Med dom vet jag att jag kan vara mig själv och trivs så jäkla bra i deras sällskap. Har inte så många tjejkompisar kvar men dom står kvar, otroligt glad för det. ♥ 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0