slapp dag

2012-09-03 @ 20:34:50
Duschade Potion idag och schamponerade hela honom inklusive man och svans. Sedan tog jag min an att rycka samt tunna ut manen, klippa luggen, hovskägg och öron. Från ridskoleponny till tävlingsponny på bara ett par timmar, haha! Utseendemässigt iallafall ;) Inga fördommar eller för att jag ser ner på ridskoleponnys men tror faktiskt det är något alla säger såfort deras ponny fått gå och se ut som tiden velat.
Sedan kom jag hem och drog direkt ut för att springa. Härligaste på länge, älskar när kroppen skriker men man kämpar ändå sista biten. Känslan efteråt<3333
 
Har nu bestämt mig för att mer tänka på vad jag äter. Har veckan som varit ätit tre gånger ute. Hamburgare/pizza/hamburgare. Då även fikat tre gånger på condis och ätit godis nästan varje dag. Måste verkligen tänka på VAD jag äter, tror inte min diet har varit så hälsosam. 
Ska inte förbjuda mig för godis men får nu bara äta om det är något speciellt, såsom filmkväll eller bio. Fredagar och lördagar är ok ;) och inte äta så himla mycket pizza! Sjukt vad jag ätit pizza denna sommaren, haha! Tro mig det syns.. Haha, nej men det är nästan så illa. 
 
Nu ska jag duscha och sedan sätta på en film. Är sjukt trött (fortfarande sliten efter helgen, clarre?) Har snackat med ett par på facebook ikväll, nästa helg blir nog minst lika perfekt som denna. Life<3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0