vad söta ni är

2012-09-28 @ 15:15:45
Jag förlorade min bästa vän, min lycka i livet, mitt allt.
Någon var inne i mitt skåp och snodde min plånbok. 
Jag har otroliga privata problem, som jag aldrig kommer kunna skriva ut här. Som är större än ett bråk med tjejkompisen eller dissen av killen. Det handlar om så mycket mer att jag önskar ni kunde få veta och förstå.
Detta är på en vecka så loggar jag in här och möts av detta. Tack sötnosar, har bara lust att peka finger till er allihop!
Nu är det skördeFEST på öland och har inte tid att sitta hemma och deppa för när som helst tar livet slut, det har jag lärt mig nu. Hoppas ni har växt upp när jag loggar in nästa gång. Ta hand om er och de runt omkring, för att jag önskar ingen den sitsen jag sitter i nu. Jag har iallafall världens mest perfekta vänner, det är en sak jag lärt mig på resan.
Låt mig bara få sitta där en gång till, sådär jävla lycklig.
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte de som skrev kommentarerna egentligen menade något illa. Förmodligen så har du sårat personerna eftersom att de skriver som de gör. Det är tråkigt att höra att du inte mår bra just nu, men det betyder ju inte att du kan bete dig hur som helst mot andra. Alla har känslor. Om du varit elak mot några så är det klart att de blir ledsna och arga på dig och i sådana situationer tänker man inte klart. Visst det är jättesynd om dig, men du måste förstå att även andra kan bli sårade av det du gör!

2012-09-28 @ 19:05:59
Postat av: Ellen

Asså jag förstår verkligen inte!
Du är så undebar Amelia på alla sätt och vis. INGEN ska få skriva så till dig. Jag blir bara så jävla förbannad..
Älskar dej vännen, stay strong. <3

Svar: <3
ameliadegerman.blogg.se

2012-09-28 @ 20:29:24
URL: http://ellenpersson1.wordpress.com
Postat av: therese

Amelia, att antagligen avundsjuka tjejer skriver sådana säker till dig är bara sjukt och fel och har ingen rätt att göra det.
Men! Jag vet att du, som den otroligt starka person som du är kommer klara dig igenom det här, hur förjävligt det än känns just nu. För du är så sjukt stark och det kommer fixa sig, I promise <3

Svar: <3
ameliadegerman.blogg.se

2012-09-29 @ 19:12:17
URL: http://gatess.blogg.se
Postat av: therese

Kärlek till dig tjejen! <3

2012-09-29 @ 19:13:00
URL: http://gatess.blogg.se
Postat av: madde

Jag känner dig knappt men du verkar som en så stark person och du borde skita i alla dumma personer. Dom är troligtsvis bara avis! Lev livet och låt ingen trycka ner dig! kram

2012-09-29 @ 23:20:25
URL: http://www.maddepeterson.devote.se
Postat av: madde

Jag känner dig knappt men du verkar som en så stark person och du borde skita i alla dumma personer. Dom är troligtsvis bara avis! Lev livet och låt ingen trycka ner dig! kram

Svar: <3
ameliadegerman.blogg.se

2012-09-29 @ 23:20:30
URL: http://www.maddepeterson.devote.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0