väldens bästa brutta

2012-09-03 @ 13:32:24
åh vilken helg! SÅ bra den har varit. Älskar mitt liv och mina vänner så himla mycket. Är lediga idag för att vi hade obligatorisk skoldag i lördags då vi hade öppet hus på våran nybyggda skola/fritidsgård. Det handlade om tre timmar i lördags och då gjorde vi inget speciellt så verkligen värt att vara där den stunden då för att få ledigt hela dagen idag. Om denna veckan, som jag hoppas, går lika fort som förra är det snart helg igen och jag taggar redan! 
Clarre/Clara/Claris/fröet åkte vid tio över tolv med bussen och jag vandrade hem i mina flipflop iförd linne och shorts. 3 september? Snarare augusti! :o 
Så vid halv tre är min plan att ta bussen till stallet, sedan tar jag någon buss hem och sedan ut och spinga en runda. Har ätit en massa onyttigt hela helgen så det sitter på sin plats. 
Ha det bäst och ta hand om varandra! Big love
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0