MARS 2013

2013-04-07 @ 09:57:00

(Tyvärr kommer det inte i ordning)
Fick ett B på en uppgift i spanskan och var glad. Jag som tidigare svajat på E-nivå. /Alexia målade den finaste tavlan någonsin, som föreställer mig och Charlie. Stolt stora syster hände upp den på sin vägg. Så var jag också i Hestra, igen. Klarade den röda backen och kände mig som världens bästa skidåkare.

Melodifestivalsfinal med rätt vinnare, blev fångad på bild när jag ble arg för att ha skrivit mitt namn fel på klasströjan, the grudge hade sin återkomst fast som mycket finare och blond


Fick kolla på dans i ca 45 minuter iställer för att ha samhälle (vem klagar??), Therese fann sin kärlek när hon och jag var ensamma på biologilektionen, jag umgicks med mina FINA (!!!) girls


Åt nachos medans jag pluggade, var hos bella på tacomys och vi gick ca hur långt som helst för att köpa godis


Vet inte vad denna bild gör här, jag fastnade för gossip girl och blev kär i Ed Westwick och hans karaktär Chuck Bass 


Bella gjorde apgoda kinderägg, jag blev är i hennes rum att jag tog bild på det (hoppas det e ok) och hittade pengar från sommarjobbet i min madrass. Najs


Skippade en fest för att plugga biologi till nationella, ångestfikade dagen innan nationella, ångestshoppade dagen innan nationella. nu kan det faktiskt få bli sommar, har garderoben redo för det ju :)


Var på Crazy Heaven för att äta tacosbuffe, gammelmormor fyllde 96 år. Helt otroligt


Fortsatte kolla Gossip Girl (ursäkta spoilers? :/) Beställde klänning till "balen"/dansen/supén, hängde med Kalle (haha åh love this pic)


Var påskkärring för att få gratis fika som inte ens gällde. Besvikelse. Men var inte sorgsen länge då jag går i världens bästa klass som tyvärr kommer få diabetes, Bella levererar som vanligt med ärligt talat världens godaste kaka


Firade påsklov i lakerströja och röda läppar, åt på pappa blå, var fett cool när jag satt uppe med mamma och Emma


Fick kärleksfrukost med hjärtplättar, fick kärlek för att dämpa sorgen över Prinz som tyvärr lämnade livet, städade garderoben och fick knappt plats med alla hundra jävla tröjor jag har.


Återigen hade vi tacokväll, myste till skicka vidare, grät till Gossip Girl


Såg klart på Gossip Girl och grät en jävla massa


Myste med min stora kärlek i livet, åt påskmiddag, packade skitful till Sundsvall


Var ute och sprang vid 05.30, gick långpromis med Challeboi, sex and the city 2 gick på TV och jag var lycklig


Otroligt lugn och mysig månad. Hade ne jävla massa plugg och la verkligen tid på det. Märkte vilka som faktiskt är mina vänner och inte, så hade jag en del sorgsna stunder. Men det var faktiskt en bra månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0