Ibland när jag läser kan jag känna mig hel

2013-04-14 @ 11:49:28
Väntar just nu på att de amerikanska pannkakorna ska bli klara till mig och Alexander. Gårdagens kväll blev faktiskt jättebra, precis som jag trodde i mitt tidigare inlägg. Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, om jag lyckas somna trots min nervositet, då jag imorgon har en spännande dag framför mig! MIn skoldag ser nämnligen inte vanlig ut, faktiskt så ska jag inte till skolan alls. Inte min nuvarande skola iallafall men kanske blivande..?
Men får se, har ju redan Kagg varmt om hjärtat. :) 
Tar verkligen gymnasiet jätteseriöst och vill verkligen se mig om för bästa möjlighet och alternativ. Trots att det kan innebära självmordstankar på grund av mycket plugg. Men känner ändå att även fast det kanske är otroligt jävla svin jobbigt just då kommer det vara värt det efteråt.
Är i bildbrist just nu så ni bjuder denna, haha ha det bra! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0