Jag kunde inte andas till slut

2013-04-08 @ 20:24:24
Hej! Jag vet inte alls vilka ni är, men hej! Sitter med läxor upp till taket och kämpar. Melissa sjunger och Charlie ligger vid mina fötter samtidigt som det ryker ur min tekopp, så har det ändå bättre än många andra iallafall. Idag sken solen och jag, som många andra, frös i min skinnjacka. Men vad gör man inte för att få känna att det är vår? Trots de snöhögar som fortfarande finns till.
Om jag är deprimerad? Nej! Långt ifrån. Jag mår för det mesta bra, har mina dagar då jag drar min undan. Väljer att vara ensam men jag bättrar mig. Har så himla mycket att se fram emot nu!! Om fyra dagar (FYRA JÄVLA DAGAR!!!! OMG) får vi preliminärt gymnasiebesked och jag är otroligt nervös. Trots att jag troligen (49%) ändå ska byta skola. Jahaja vad har hon tänkt nu då? Sorry, det är hemligt än så länge. :) 

Nu måste jag tyvärr återgå till mitt fysikarbete. Har inte tillräckligt med tid att ladda upp en ny bild så det får bli en från Instagram. Ha det bra tills vi hörs igen! 
-Amelia Degerman
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0