Om du vill ha en idiot lägg din hand i min

2013-04-13 @ 14:13:30

Hej! Hade en kanon kväll igår och förutom att jag fått en lapp om att jag måste betala 1200 kronor till Skatteverket (FUCK IT FICK JU LAPP EFTER JOBBET ATT JAG INTE BEHÖVDE BETALA NÅGON SKATTJÄVEL) så är allting faktiskt bra! Nu försöker jag bara fixa skjuts till ikväll så kommer nog denna kväll också bli minnesvärd. Kan någon förklara för mig varför jag inte tar tag i det där jävla mopedkortet så att jag slipper sådana här problem?
Mjamja, nu ska jag inte berätta mer utan ni får vänta tills slutet av månaden så får ni er en översikt! Jo I have 2 tell u - JAG KOM IN PRELIMINÄRT TILL MITT FÖRSTA VAL!!! Det vill säga Naturvetenskap på Lars Kaggskolan i Kalmar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0