Vår glöd har slocknat, vår kärlek brunnit ut

2013-04-17 @ 17:03:00
 
Hej! I måndags var jag ju i Växjö och besökte en skola. Är inte så sugen på att berätta mer ingående men det luktar faktiskt flyttkartonger! Haha nä men tyckte om skolan jättemycket, ska bara vara säker på att jag gör rätt i att ge upp mitt älskade Kagg <3.
Efteråt träffade jag iallafall Emma, vilket var underbart! Det var så himla länge sedan sist. Vi fikade, gick på stan och jag fick låna utklädningskläder. Vi gjorde upp planer och det kändes nästan som att jag redan bodde i Växjö. Nu när jag tänker på det vill jag så gärna flytta dit direkt men så finns det dagar jag är säker på att jag vill stanna här. Men så kommer jag på det också att jag har ingenting här att stanna för. Det är ett fåtal jag verkligen skulle sakna under veckorna, men det är så många fler jag vill bort från.. Jaja, har fortfarande lite tid på mig att klura! :)
Igår däremot var jag ute på lång promenad med Therese och vi pratade lite grann om flytten. Av dom jag skulle sakna härifrån står hon högt på listan!! Haha åh vad det är roligt, men pinsamt, det är att tänka och prata om händelser vi varit med om tillsammans! Det var en otrolig kväll och förutom att man hade jacka och långbyxor kändes det precis som en sommarkväll. Så idag har det varit underbart väder, kanske vågar man säga att det faktiskt är vår en gång för alla?
Näe nu måste jag ta tag i livet igen, det är så lätt att fastna här och i ens tankar!
Big love Amelia
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0