Hej hej

2013-12-18 @ 12:39:23
Startade morgonen på värsta sätt: insåg att hela min skriva rapport var osparad. Wiho. Bröt ihop och valde att sjukanmäla mig till skolan. Men ångrade mig i sista sekund och cyklade iväg med världens fart, haha, kom fem minuter sent men tyckte det var bra kämpat ändå. Nu ska jag alldeles strax åka ut till stallet. JAAA, det är sant! Är hästägare nu i en vecka!! Lagom underbart.
Sedan ska jag bort till Nattis, köpa lite julklappar och sedan på ansiktsbehandling. Känns ju inte så bra att om jag blir jätteröd efteråt så kommer jag få se ut så på PPPn på Torsdag. Aja, finns väl värre saker (som att kemin är BORTA??)
Så ska göra klart den ikväll, + plugga till provet imon. Najs dåju, som Bejan hade sagt.
Hare gött, kyss
världens goding, min lille Julia. så mycket kärlek
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha

2013-12-18 @ 16:49:50
URL: http://livetsombella.forme.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0