slutat blogga?

2013-12-29 @ 16:42:12
Angående det här med "bloggpartner" så har jag typ slutat blogga, därav lägger jag det på is.. :/
Aja passade på nu iallafall när jag sitter hos pappa på hans datorn, för mac är obeskrivligt mycket skönare att skriva på än min usla skol-dator. Eftersom det är den enda dator jag har här i Växjö (lämnat min Mac på Öland) så har jag inte så mycket att välja på.. Säkert en anledning till att bloggen blir lidande!
Åja, mycket har hänt sen sist och att ta upp det här nu känns fettonödigt. Har iallafall kommit igång med träningen, vilket är dunderskönt och det är därför jag just nu är hos pappa faktiskt. (Gymmet ligger ca 20 meter från hans lya) Det betyder alltså att jag sitter svettig och äcklig, har dessutom inte tvättat mitt hår på tre dagar, hahaha och jag HAR tränat under dessa tre dagar euw) så ni får kalla mig äckelpotta. Det är ok. Det gör jag :-) Men har verkligen inte haft tid ???? Och prioriterar inte dirket mitt hår för det är piss i vilket fall. 
Ehm, annars då? Jo har varit på de senast två Lakers matcherna efter juluppehållet och gissa hur det gick?? Jo SJÄLVKLART vinst på båda! Najs dåju, så jag är glad trots lite heartbreak osv...  
Juste! Är både en julafton rikare och ett år äldre. Kommer eventuellt lägga upp bild på allt jag fått, men det kan jag icke lova. 
Inlägget är fett kefft och har ingen speciell röd tråd, men det är åtminstone något så hör jag klag kommer jag personligen kasta okokta ägg på den som klagar. 
Nu är jag lite stressad för ska både hinna duscha, tona håret och TVÄTTA (!!!!!) håret. Sedan ska jag ut och äta med ett par godingar, hare gött för det ska jag! 
Med kärlek, Melan.
 

detta är jag numera (osminkade fröken löken) ifall ni glömt hur jag ser ut, haha
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Donaldtor

Gday to all our peaceful aqua fanatics!

There's nothing quite like relaxing within a soothing hot tub after a tiring day. For anyone in search of the ultimate relaxation experience, a hot tub is truly incomparable.

Diversity is truly the spice of living, and we sincerely pride ourselves on offering a diverse array of spas to cater to every taste.

Quality, to us, is beyond a mere word. It's our standard. Every of our products go through thorough testing to ensure they consistently provide the optimum relaxing experience for numerous years to come.

Our knowledgeable staff are always on hand to guide you in choosing the right spa for your requirements and lifestyle.

Have you ever thought about having your private pleasure retreat? Exactly what are your must-haves when it involves choosing the perfect hot tub? Let's discuss about it!

Keep effervescent and at ease! By-the-way, I created my own unique small business online business not long ago, one can see it here: [url=https://southwestspas.com/the-home-collection/]Routine hot tub maintenance solutions for longevity Fountain Hills Arizona[/url]

2023-09-29 @ 03:34:02

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0