LYCKLIG

2013-01-21 @ 15:45:38
Måndag igen och det var länge sedan jag var såhär trött, men samtidigt glad. Helgen gick äckligtjävla fort som allting annat nu. Tiden verkligen flyger förbi! I Lördags åkte jag till Nybro med tåget vid tre och var där hela eftermiddagen/kvällen, kom hem med 00 bussen och gick och la mig ganska så direkt. Vid halv sex sedan på söndagen ringde alarmet och vid kvart över 6 blev jag hämtad. Sedan gick hela söndagen åt till att åka skidor i Hestra med Ida, Alice och Matilda. Det var första gången jag åkte skidor och fy vad det var roligt när man väl lärt sig hur det fungerade. Var ju dessutom med mina pinglor som är dunderbra lärare så bättre blir det väl knappast! Tog inte allt för många kort då jag hade fullt upp med att inte trilla, haha! Men här är tre iallafall
Hoppas eran helg har varit bra, om inte så se till att den kommande blir bättre! Allting blir ju vad man gör det till, right? Puuuussss
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0