Sallad, livet, allt annat

2013-03-08 @ 20:58:46
Okej, hej hej! Vet inte var ni kommer ifrån när jag uppdaterar men att statistiken flyger upp när jag gör det är ingen underdrift, hahah. Iallafall så är det fredag och helg igen! TYVÄRR så kommer denna helg så rysligt fort då jag imorgon ska upp vid halv fem för att åka med Slottsskolans IF till Hestra. U n d e r b a r t!!! Åker med Ida och ett par kompisar från klassen ska med också, åh fy vad roligt det ska bli! Har älskat skidor sedan jag åkte det för första gången då i Januari. 

Idag gjorde jag nationella muntligt i matte och det kändes sisådär (Säger alltid att det gick dåligt då det alltid känns så i nästan allt jag gör) och någon gång i veckan gjorde jag muntliga i engelska. Men det kändes inte bara dåligt utan det gick verkligen dåligt, haha fyfan..
Annars så är det jättemycket i skolan just nu, verklien jättemycket.. Inlämningar, uppgifter, nationella, prov, läxor, osv.. SNÄLLA GE MIG SOMMARLOV.

Nu ska jag se på Lassie (HUR UNDERBAR FILM PÅ EN SKALA???) och äta godis. Slänger upp en bild på seriöst väldens godaste efter tacos, apelsiner, godis, chips, cola, kakor.. Haha näe skojar, men ärligt den är asgod! Mammas baconsallad med vitlöksbröd -love
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0