10 things about me

2013-11-03 @ 15:04:09
♥ Jag har nästan aldrig ljudet igång på min telefon. 
 
♥ Jag har otroligt lätt för att glömma att svara på sms.
♥ När jag tror på nåonting så tror jag på det stenhårt och även fast det kanske vore fel, så krävs det mycket för att jag ska inse att det faktiskt är fel.
♥ Min magkänsla är grym. Jag kan känna på mig saker helt utan anledning som sedan visar sig vara rätt. 
♥ Jag har jättelätt för att prata om sex högt och öppet. Dessutom tycker jag det är otroligt roligt eftersom jag vet att det är så himla skambelagt för tjejer att prata och tycka om sex. För kom igen, sex måste inte vara vackert och kärleksfullt. Angående sex finns det bara en regel och det är att alla som är delaktiga måste vara med på det till 100%.Är du tveksam så fråga "Vill du verkligen det här?" och får du inte ett rakt JA så fortsätt INTE. Aja nu ska jag hålla käften för annars kan jag sitta här förevigt. ;-)
♥ Jag trivs jättebra på Natur programmet. Visst kan det vara en pain-in-the-ass och matten suger röv för jag fattar lika med 0, haha, men ämnena intresserar mig och även fast jag inte är bäst i allt så vill jag ändå lyckas. Det känns så himla rätt att gå dit varje vardag, även fast det är kämpigt. 
♥ Jag orkar inte vad världen är liten.Åtminstone Sverige. Eller ja, avståndet mellan Öland och Växjö. Så jävla incest. Haha! (Fast å andra sidan är jag rätt glad att det inte är längre mellan hemma och här.)
♥ Jag har fruktansvärt fina människor i mitt liv, trots att själva livet är rätt fult och grått.
♥ Jag är alldeles för snäll angående att ge ut mitt nummer :-/
♥ Jag tycker alla borde följa smulsex, oidentifierad, taggenlarsson och daisycassandra på twitter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0