Amelia i 10 punkter

2013-11-27 @ 23:14:01
Skulle ha bloggat om livet och allt som hör där till men så lägger Sofia upp tvåhundratreitiosju stycken bilder i 9D-gruppen på Facebook. Så min tid gick åt till att skratta, gråta ett par tårar och tänka tillbaka på allting sjukt, idiotiosk, jobbigt, hemskt men alldeles alldeles underbart 7D-8D-9D gjort tillsammans under tre år. Det är otroligt hur mycket vi allihopa växte under dessa år. Inte minst mig själv. Det tackar jag fantastiska lärare, klasskamrater och andra människor runt omkring mig för. Att jag blivit en bättre människa är ingen lögn, och det är jag stolt över att säga. Åh vad jag älskar att bli påverkad positivt, att hela tiden bli den bästa versionen av mig själv... Jag är oerhört tacksam för mina år på Slottsskolan, älskade underbara Slottsskolan.
Om någon berättat om framtiden för den Amelia som är med på bilden hade hon inte trott sina öron
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0