Bye bye weekend

2013-11-10 @ 16:01:00
Jaha, aja då var det söndag igen. Det enda som lyckas gå snabbare än veckorna är fan helgerna! Hinner ju inte ens andas innan det är dax för skola igen. Men det är najs, för om tiden går fort betyder det att det alldeles strax är jullov!! 
Igår hade jag en jättenajs kväll med massa nya människor. Tycker det är så himla roligt att lära känna nytt folk, speciellt efter att ha bott på Öland ett par år. Jag menar, där blir det ju inte så mycket omväxling ;-)) Haha skämt å sido. Men hade jag kunnat (det vill säga hade det inte varit så många andra inblandade utan bara handlat om mig) hade jag berättat årets lätt roligaste historia för er här och nu. But I can't, så haha synd.. :/  
lajf e la najs mi amigooos
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0