Jag vill vara lätt att leva med

2013-11-09 @ 00:28:00
FREDAG. Alltså åh om det 'är någon därute som inte förklarar kärlek med Håkan Hellström så måste hen ju ändå beskriva det som känslan på en fredag. Fina, underbara, älskade fredag. Om någon någonsin älskar mig lika mycket som ca alla studerande älskar fredagar så kan jag leva lyckligt. 
Aja, hade iallafall mina två timmars matte och cyklade sedan iväg till jobbet. Väl där gick tiden för ovanlighetens skull väldigt fort och plötsligt slog klockan sju och Lina hälsade på. Hon solade, umgicks med mig, hjälpte till att städa och när vi stängt cyklade vi bort till Donken för att äta finmiddag. Efteråt följde hon med mig hem och vi såg färdigt på Idol. Hon bad mig sedan sminka henne, vilket jag gjorde och nu vill hon att jag ska sminka henne inför imorgon. Men jag vet inte, haha, känns så sad ifall hon inte blir nöjs imorgon så är hela kvällens ansikte förstört :// Aja, vi får se. Lär troligen ha roligt i vilket fall så aa, det löser sig! Nu ska jag faktiskt  gå och lägga mig. Är på bra humör så bjuder er på ett ganska detaljrikt inlägg om kvällen. Så blir det ibland, ha det gött!
Lina in action at McDonalds
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0