Leker lite med färg och borstar

2013-11-24 @ 00:37:00
Aha okej nu ska jag publicera ett pinsamt jävla inlägg där jag leker proffs, haha men det är jag verkligen inte utan håller bara på för att jag tycker det är roligt. Ibland önskar jag verkligen att jag valt styling på gymnasiet bara för att det är så förbannat kul. Älskar verkligen smink osv.. Aja, slänger upp ett par bilder jag gjorde en kväll i November då jag hade alldeles för tråkigt. Hade jag dock gjort sminkningen för att jag faktiskt skulle iväg någonstans som förtjänar så här mycket ögonskugga hade jag lätt även kört på lösögonfransar... Men det pallade jag inte eftersom jag, som sagt, endast gjortde det är för att jag inte hade någonting bättre för mig + måste ÖVA :-)
Dock har jag endast sminkat ögat, fyllt i ögonbrynet och målat läpparna. Det vill säga resten av hyn är helt osminkad och eftersom det inte blev så snyggt med resten av allt smink så klippte jag bort så mycket hy som möjligt på alla bilder, så haha, kvalitén really sucks. Måste verkligen bli bättre på att ta kort, hade en period då jag älskade att fota och leka med kameran.. Synd att jag inte är lika kreativ längre.
Btw, klippte mig själv häromdagen. Kalla mig spontan och dum i huvudet om ni vill, men allt för kasst blev det faktiskt inte hahah

 
Alternativ 1: matt 
Alternativ 2: Något glansigare samt djupare färg
Alternativ 3: mycket glansigt
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0