Min ärlighet

2013-11-12 @ 22:32:00
Oj, kärlek till statestiken när jag skriver ett alldeles för ärligt inlägg.. Men VÄLKOMMA och främst: ring inte soc, jag är inte självmordsbenägen. ;-) 
Idag är en bra dag, och kvällen likaså. Först var jag i skolan och hade en såndär lång och otroligt tröttsam dag, blir helt slut i huvudet på tisdagar. Träffade Nattis efterår och vi gick till Millas, där hon åt och jag fikade. Följde sedan med henne till stallet för att kolla på när Ida hopptränade Nattis unghäst. Är ganska så säker på vad som är mitt lyckopiller: stallet och hästar. (En gång hästtjej alltid hästtjej) Efter bara ett par timmar där ute, utan att ens rida, känner jag mig redan påfylld med energi och otroligt mycket gladare. Hade jag bara haft tid så hade jag nog börjat rida igen ganska så direkt. Men eftersom jag inte kan göra någonting halvhjärtat så måste jag nog vänta med det. Är ändå en tävlingsmänniska och skulle jag börja rida igen hade jag velat tävla, och för att ha den formen kräver ju en hel del tid. Så aa, får nöja mig med att följa med friendisar ut!
Kan berätta att jag och ett par kompisar drog igång värsta evenemanget och det har redan spårat, hahah, aja man är ju trots allt bara ung en gång! Haha majgad, på tal om att vara ung, om någon har en husvagn att låna ut ca hela nästa sommar får ni JÄTTE gärna höra av er!! 
Love / Amelia
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0