<3

2013-10-14 @ 22:56:04
Om jag ens med ord kunde förklara hur mycket det smärtar mig att jag aldrig någonsin igen kommer få kyssa den pälsen. Att jag aldrig mer kommer få möta hans lycka i hallen när jag kommer hem. Jag hade planerat många år med honom, jag hade styrt upp mitt liv för honom och han skulle få vara en av de största delarna i mitt liv så många fler år än vad han blev.
Men jag ler när jag tänker på den lyckan han faktiskt gav mig, även fast jag inte fick behålla den särskilt länge.
 
"Jag, Amelia Degerman, skrev på papprena, JAG står som ägare till världens sötaste lilla troll. Jag är lycklig, jag har allt jag vill ha. Potion, Prins och Charlie (Lite elakt nu när jag tänker på det, borde han inte också heta något på P..? Haha) Detta är ett köp jag lagt en stor del av mina sommarpengar på. Men jag ångrar det inte för han kommer ge mig så mycket mer lycka och kärlek än en Animo kavaj och Sabo klocka. 
Jag är stolt och full av kärlek, han är fan MINMINMIN!" 

Det var en väldigt lycklig Amelia som skrev det där inlägget för 1 år och 2 månader sedan.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0