han är en trasig själ

2013-10-25 @ 12:17:42
Hejsan! Sitter just nu på jobbet (maaaj gaaad spaken nu när jag bloggar på jobbet??://) och jobbar här hela dagen, eftersom jag har LOOOOV! Najs som faen ska ni veta!
Tänkte berätta lite om olika bilder jag klickat under veckan som gått. Eller ja,det kanske inte är så värst intressant när jag tänker efter men har ingenting annat att berätta just nu. Det är alldeles för tidigt för att känsligt inlägg men jag vill ändå uppdatera min lilla bloggis. :-) Så here we go
 
Jag var ju hemma under helgen och ungefär såhär såg det ut. Så himla coozy, blir varm i hjärtat när jag tänker på vilka fina tjejer jag har i mitt liv. Det är dock otroligt fult att andra bilden är printad från Maddes Instagram men jag brydde mig inte tillräckligt för att klippa.Sorry
Jag är lite osäker på när den här är tagen och varför den ens är tagen. Men jag tycker om tjejen längst fram så himla mycket att jag ville ha med den ändå. 
 
Fria hade i Onsdags temadag och naturarna hamnade på Linnéuniversitetet för att laborera. Är så jävla pajas på den här bilden att jag inte vet vad, haha, men aja.
 
Så hängde vi lite ien butik och testade mössor. Haha,sötisar. Lina var med också,men hon hämtade säkert en ännu finare än våra att testa när bilden knäpptes. Tyvärr hehe. Sedan var vi på hockey och det är nu jag önskar jag kunde skriva att vi gick därifrån med vinst, men jag vet att man inte får ljuga. Så.. aa. Jag skriver inte det. Men vi tar tre poäng på lördag istället! :-) Sedan hängde vi lite på internatet och "kollade" på tv. 

Ja det var väl bara dom bilderna som är ok att visa allmänheten, haha fyfan vad gräsliga bilder jag har alltså... En dag kanske jag delar med mig av dem. ;-)
Livet är inte alltid det lättaste men vafan, man tar sig igenom det! Nu har jag mitt första lov som naturelev och det känns så jävla fett. GAAAH, tagg tagg taaaaaaggggg
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0