LÖRDAG

2013-10-27 @ 14:22:29
Min lördag var rätt så fantastisk. Först var jag som sagt och lunchade med Nathalie. Vi pratade dels om allting som hänt sedan sist och sedan planerade vi en hel del. Nyår och sommaren 2014 var ett par ämnen som kom upp. Om allting går som det ska lär min sommar bli otroligt jävla fantastisk. Längtar redan, men ja, allting måste gå som det ska isåfall. Och jag tycker nog faktiskt det är på tiden att någonting rullar på i mitt liv.
-Tog naturligtvis inga bilder under tiden jag träffade Nathalie. Måste verkligen bli bättre på att ta bilder, gaaah suger på det tyvärr.-


Köpte en bok när vi var på stan också. Fifty shades of Grey, har tänkt jättelänge på att jag vill läsa den så kunde inte låta bli att köpa den. Är dessutom jättedålig på Engelska, så haha, jag köpte den på engelska. Win-Win.

Taggade till Hockeyn med god kvällsmat. Mmmmh, planka <3 

Så var timmen slagen. Dax att ta tre poäng och vinna över Leksand. Vilket vi gjorde också. Rekordpublik på ~5700 personer, vinst och en jävla massa lycka. Där och då, ja, då är det inte så mycket annat man tänker på. Bilden är tagen från mitten, så det är väl ungefär entredjedel av ståklacken som kom med. Love.
Älskar er vad ni spelade bra igår.
  
Måste bara skryta över hur bra mitt horoskop var i morse, haha. Ha en toppen söndag nu! Ta hand om er. Love.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0