Vi överlever

2013-10-19 @ 12:37:59
Hejsan! Sitter just nu på tåget mot *trumvirvel* Öland! Eller rättare sagt, Kalmar. För att sedan åka med mamma hem, har inte varit hemma på otroligt länge så kände att det var dax! Dessutom är det enda helgen på evigheter som jag kommer kunna åka hem. 
Igår jobbade jag på eftermiddagen. Sedan kom Lina med pizza och vi började planera kvällen. Vi kom inte fram till något speciellt, men det slutade iallafall på internatet. Hockeyspelarna på Fria som kommer från andra städer har nämligen en våning där. Kring ett cyklade vi hemåt. 
Idag ringde alarmet alldeles för tidig och jag ville ca dö där ett tag. Men vid halv tio var vi utanför Fria för att hjälpa till på öppet hus. Dock är naturarna så jävla ambitiösa så jag och Lina behövdes knappast så vi stack vid 11, hälsade på hos Bella som jobbade/åt på subway och jag hann med ett tidigare tåg. Om en halvtimma är jag i Kalmar, då ska jag mysa med min mamma och ikväll kommer mina gurlz från Öland/Kalmar på middag. Cooozy!! Nu får ni ha det bäst, kärlek från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0