Vill lite för mycket

2013-10-26 @ 10:54:02
Godmorgon! Hoppas allting funkar med er. Jag har precis ätit frukost och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Omkring klockan 12-1 ska jag ner till stan och luncha (haha hur vuxet låter det inte??) med Nathalie. Sedan ikväll ska jag på hockey. 
På tvn i bakgrunden talar en kvinna om hur hon blev av med oskulden genomatt hon på en fest vaknade av att två av hennes klasskompisar har sex med henne. Hon. Vaknade. Av. Det. 
Jag orkar inte vad världen är vidrig. Jag orkar verkligen inte hur sjukt det är att hon kände att det skulle vara ovärt att anmäla gärningsmännen då hon visste att det skulle "vara hennes fel eftersom hon var full", MEN NEJ FÖRIHELVETE DET ÄR ALDRIG OFFRETS FEL. 
Med det avrundar vi detta inlägg. Trevligt helg! Bjussar på en oldie också, haha bye
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0