Jag är inte redo att låta dig gå

2013-09-27 @ 23:55:15
C <3
 
Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh hjärtat. Det måste kännas fruktansvärt för dig.. Men vet du? Det finns alltid en mening med allt som händer. Charlie kommer alltid att minnas dig som sin allra bästa vän och för han finns bara du. Han älskade dig över allt annat, och det gör han fortfarande.
Du behöver inte vara stark, tillåt dig själv att bryta ihop, tillåt dig själv att gråta. Det behövs ibland, jag vet det. Jag vill inte säga att jag vet hur det känns, för det gör jag inte. Men jag vill säga att jag lider med dig. Otroligt mycket. Finns ingen som kunde gjort Charlies liv så lyckligt som du gjorde det. Han tackar dig för det.
Kram, fina fina du.

Svar: Tack Ellen! Det känns underbart att få bekräftelse på att jag gjorde hans korta liv bra den tiden jag kunde. Gråter nu. Saknar dig & älskar dig något brutalt <3
ameliadegerman.blogg.se

2013-10-02 @ 19:22:40
URL: http://ellenpersson1.wordpress.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0