dina ord ekar fortfarande i mitt huvud

2014-02-05 @ 09:54:57
Hejsan. Idag är jag lite ledsen, men varför jag är det vet jag faktiskt inte. Kanske för att jag går så länge utan att låta mig själv vara ledsen eller för att hela min kropp värker på grund utav bodypump passet jag var på igår. Men ska jag vara helt ärlig så är det nog ingen av de två alternativen. Eller en blandning kanske. Det kan stämma, sedan gårdagens lakersförlust på det. Ajdå, då får det göra lite ont i hjärtat.
Jag behöver min mamma så himla mycket just nu. Jag behöver prata, fika, gråta och kramas med henne. För jag har gjort något dumt och bara hon kan förstå mig. För hon väcker mina slockande stjärnor och hjälper mig se lösnigar när jag inte hittar några alls på egen hand. 
Nu ska jag käka frulle, torka min rinniga näsa och sedan cykla till idrotten. Ha det bra så hörs vi en gladare dag! Love melan
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0