Sättet du rör dig på

2014-02-12 @ 19:28:06
Hejsan, mycket har varit ledsamt på senaste tiden men så är livet. Just nu leder Sverige matchen mot Tjeckien med 4-2 (hänger här i periodpausen) och jag njuter utav "lite" choklad så i skrivande stund är jag inte allt för sugen på att klaga. Psst, tur tänker ni..? ;)
Idag har jag chillat järnet i skolan (med tanke på att min skoldag = en timmes idrott + två timmars svenska) var dock bara med på halva svenskan för drig sedan på ansiktsbehandling. På vägen hem från idrotten cyklade jag och B in på Grand för att köpa hårfärg på Bellbox, så har numera ny hårfärg också. Skulle dock haft samma som senast, men köpte fel och är numera orangehårig. Inte så himla jag, men inget att gråta över.
Igår hände jag i stallet och blev sedan hämtad av Emma, drog med hem till henne och då bokade vi resa till London. Resan var planerad till Prag, men efter mycket skit hit och dit med PragueWeek blev det ombokat så på lördag drar ner tre nätter till London istället. Hur najs på en skala? Tänkte satsa på en Taken 3, hehe ;-) 
Annars då? I helgen tog jag det chill! Jobbade,tränade, sov hos en kompis, kollade melodifestivalen, badade jacuzzi, jobbade, stallhängde och bara njöt av livet. Kvallehelg helt enkel och det var behövligt!
Jaja ska återgå till någonting vettigt (mmh säkert) så får ni en bild från dagens idrottslektion, ha det gött för det ska jag! Puss
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0