Trist

2014-02-20 @ 14:15:54
Hej! En glad melan som skriver idag. Just nu är livet så himla underbart, vackert och ljust. Jag känner mig varm och färgfylld. Samt förkyld, om sanningen ska fram. Så allting är väl egentligen inte så superbra. (eller jo, för inte ens en äcklig förkylning kan förstöra mitt humör just nu)
London var fantastiskt. Där kan man väl börja. London var en stad fylld med lycka, och det fyllde mig med lycka. Shoppingen, staden, butikerna, folket, nattklubbarna, resturangerna, pubbarna, osvosv.. Listan kan hålla på förevigt för det finns så mycket med London som jag älskar.Och jag ska helt klart tillbaka dit någongång. Fast då ska jag inte dra på mig en böter på 1000 kronor, det var illa. Förjävla illa och inte minst lika kasst.
Tanken var att jag skulle skriva ett aslångt, vackert inlägg om livet, london, sjukhuset igår och allt annat som hänt. Men greps av sån jävla magvärk precis så jag fortsätter en annan dag. Ha det bra och ta hand om er. Samt de runt er. xoxo
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0