DUDES

2014-01-11 @ 00:52:50
Fattar inte ens att folk fortfarande kikar in här, men tydligen gör ni det och det tycker jag är jättekul!! Ni är ju självklart hjärtligt välkomna till denna lilla fristad där det är helt ok att känna vad fan man vill, för känslor har inga gränser och tro mig: det är något jag berättar efter egna efarenheter! Även fast jag är überkass på att uppdatera.. Jaja, är det någon som vill något så är det alltid, ALLTID, mer än okej att skriva till mig privat. Är helt ok snäll faktisk (mm aa it's true)  Annars finns jag på Twitter och även Instagram!! LOL. kan verkligen inte skriva bra längre... haha inläggen spårar alltid ;/
Men min poäng är att det finns så många där ute som ibland, ofta eller alltid känner att dom inte har någon. Ingen att skratta med, ingen att gråta med eller ingen att prata med. Jag är jättegärna den personen oavsett vad det handlar om. Behöver du bara någon att skrika på för att allt annat i livet är fel, så kan jag vara den att skrika på. För jag vet hur stort behov man ibland får att skrika på någon. 
Aa men hare gött nu, för det ska jag ha när jag firar att Lakers vunnit 2/2 matcher detta året, att jag sett båda matcherna, att Lassila levererar som fan och att det är Lakers imon igen!! Mmmh, så pepp! Älskar ishockey och älskar grabbarna i VLH. Sånt gäng, sådan känsla och sådant engagemang för sina fans. Önskar ni alla kunde få känns denna kärlek. Hahah nu babblar jag på.. Låter helt hög?? Lovar att det enda jag är hög på är livet, öh.. och en stänk Lakers-love ;-)
With love /melan

 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0