For the first time in forever

2014-01-21 @ 22:39:29
Hej godingar! Har faktiskt tänk att jag ska försöka ta tag i det här med bloggandet.. Dock lär det inte bli så mycket "idag har jag.." utan mest känslor och svammel, för jag älskar att prata om allt och ingenting här. Precis som jag gör när man träffar mig, haha! 
Har insett att jag troligen är Växjös (och Ölands) minst gulliga/romantiska tjej. Dels för att jag är sämst på att ta komplimanger, dels för att jag oftast inte är intresserad alls av någonting seriöst och dels för att jag starkt ogillar fjäsk. Haha, men ärligt, om jag nu ska ta en komplimang bra vill jag att den ska vara ärlig. Inte någon vidarebefodrad snapchat. 
Aha, annars då? Ehm jo jag är kass i skolan. Helt ärligt, ingenting går som jag vill just nu. Gaaah blir så sur! Vill bara att det ska funka men det gör ju inte det. Fast å andra sidan visste jag att natur-linjen skulle bli fett tuff. I vilket fall har jag inte ändrat uppfattning om att det är värt det trots att jag en hel del dagar är 99% sugen på att byta linje. Speciellt nu när vi har tappat två krigare från klassen. ;( Sorligt!
Nu ska jag återgå till Paradise Hotel, hare gött kaninskött! Nu får ni en lagom charmig bild som jag råkade knäppa efter träningen idag, haha, så snögg men det var precis såhär jag kände mig. (Åkte btw på pass ensam idag då min kära träningskamrat Bejan kom på att hon jobbade?? Var åtminstone fett stolt att jag tog tag i det själv, men blev jätteglad när jag såg att Matilda var där. Så hade sällskap ändå, nöjd melan!!)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0